WYSYŁKA TEGO SAMEGO DNIA DO 14:30 | DARMOWA DOSTAWA OD 100 PLN |

Serwis iPhone

Jak wygląda proces naprawy wysyłkowej?

  1. Wybierz model z listy
  2. Dodaj do koszyka
  3. Wybierz płatność przy odbiorze
  4. Wybierz specjalną formę dostawy: Naprawa wysyłkowa - wybierz paczkomat
  5. Poczekaj do 24 godzin na maila z etykietą
  6. Nadaj przesyłkę
  7. Czas oczekiwania: 1-3 dni robocze w zależności od stopnia skomplikowania naprawy
  8. Odbierz przesyłkę za pobraniem na adres podany w polu „Dane Odbiorcy” 
    ZA NAPRAWĘ PŁACISZ DOPIERO PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI OD KURIERA

Naprawa wysyłkowa iPhone

Skorzystaj z naszej wygodnej opcji naprawy wysyłkowej! 

Ekspresowa naprawa

Błyskawiczna realizacja zlecenia nawet w 24h.

💳

Płatność przy odbiorze

Zapłacisz dopiero, gdy odbierzesz naprawiony telefon.

🛡️

Gwarancja 6 miesięcy

Każda naprawa jest objęta półroczną gwarancją.

Regulamin serwisu Lemon Mobile

1. Zasady ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Serwisu.
  2. Przekazanie Urządzenia do Serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Klienta.

2. Naprawa urządzenia

  1. Serwis dokłada wszelkich starań, aby naprawa Urządzenia była wykonana w sposób profesjonalny i w możliwie najkrótszym czasie.
  2. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania usług nieobjętych zgłoszeniem Klienta, Serwis kontaktuje się z Klientem w celu uzyskania zgody na dodatkowe prace.

3. Odbiór urządzenia

  1. Klient jest zobowiązany do odebrania Urządzenia od kuriera za pobraniem (opłacenia naprawy podczas odbioru przesyłki).
  2. Reklamacje dotyczące usług powinny być zgłaszane w ciągu 6 miesięcy od daty odbioru Urządzenia.

5. Odpowiedzialność

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z Urządzenia Klienta.
  2. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania Urządzenia przez Klienta po naprawie.
  3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za inne uszkodzenia powstałe po odebraniu sprzętu z naprawy.